100802

Det har varit dåligt med inlägg nu den senaste veckan, jag vet... Jag ska försöka mig på en kort sammanfattning:
– Lillasyrran och Jönsson kom ner och överraskade mig förra lördagen. Mamma ringde och sa "du har gäster i rum 606, åk dit". Blev så jävla överraskad så jag inte visste var jag skulle ta vägen.
– Jesper och Sara Ehrlund kom ner i torsdags. Återigen megaöverraskad. Jag stod på kontorer och skulle iväg på välkomstmöte och då hör jag hur någon kommer in och sjunger "ja må han leva". visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen och vräkte ur mig "Vad gör ni här?".
– som sagt, Ja må han leva. Jag fyllde år i torsdags. 20! Vi bokade bord på en restaurang vid havet där vi fem åt med fyra kollegor på vår dräng-afton. Galet nice! :) Jönsson beställde in champagne och restaurangen bjöd på tre-litersdrink med hög alkoholhalt... Fler och fler kollegor droppade in eftersom och när vi slutligen lämnade stället var vi runt 15. Vi drog till baren Olé Olé där vi var i några timmar, innan mina besökare drog hem och jag, Rune, Jesper och Yanko fortsatte till Revoulution. Där tappade vi två till så jag och Rune drog vidare till Happy Viking ensamma. Runt fem-halv sex lämnade vi viking och drog tillbaka till Aveneu. En spårad kväll helt enkelt.
– I lördags lämnade Jönsson och syrran Sunny Beach och for hem till Sverige. Skittrist! Har verkligen varit kanonskoj att haft dem här! Jesper och Sara är kvar lite till, de åker hem på onsdag kväll.
– I morse var jag och min kollega Sarah på flygplatsen. Vi åkte runt fyra och kom hem runt halv sju. Allt gick kalas förutom en gäst som totaldampade på oss. Shit alltså!
Det vart en lång snabbuppdatering. Tänk er. Det är redan augusti... Fan vad tiden går fort...

Kommentarer
Postat av: sara

det var jätte roligt att få vara nere hos dig

du är världens bästa

2010-08-02 @ 19:06:05
URL: http://sarahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0