100806

Har ledig dag idag - det gillas enormt mycket och är fanemig välförtjänt! Dagen har spenderats med Sarah på Playa Beach Club som för övrigt är mitt nya favoritplace. En soft bar direkt på stranden med kuddar att ligga på, på sanden, och schysta hängmattor och lättsam musik. Att de har god öl behöver jag väl knappast nämna.
Igår kväll var det födelsedagsmiddag för Maja, Sanni och Rigge på Valhalla. Chicken Cashew med ris och Kamenitza. Nam-nam-nam! När Koch och Nordén kommer hit är det definitivt ett måste att se till att dem får smaka på den! Efter Valhalla blev det Happy Viking och det var kanske en av de roligaste kvällarna på väldigt länge. Åtminstone sedan min lediga dag förra veckan. Det är typ så att man lever för de lediga dagarna här och lever som i koma under den övriga tiden i väntan på ledig dag.
Det är annars betydligt softare jobb nu än för bara en vecka sedan. Antalet gäster minskar lavinartat i början på augusti och varje dag är det en flyglinje som kör för sista gången på säsongen. Den här veckan har jag till och med två dagar med anledning av detta, och det tackar vi fört! Är nämligen ledig på söndag också. Vi har Award Day på eftermiddagen och då ska vi iväg på någon hemlig resa. Massa skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0