100809

Livet leker! Jobbet har lugnat ner sig och man får lite tid till att andas igen! Igår hade vi monthly award. Bussen rullade i två timmar till vårt Blue village i Sinamoretz för beachvolley, öldrickande, badande och monthly award-middag! Rune blev framröstad till bästa kollega, vilket var så jävla värt! Jag kom tvåa i samma omröstning - vilket var ofantligt jäkla roligt! Vi var ungefär 40 pers som röstade i teamet totalt och jag kom alltså tvåa :) Bästa kollega är väl den kanske bästa utmärkelsen man kan få. Nu vart jag ju "bara" två men Rune var absolut värd förstaplatsen! Är så glad för hans skull efter allt slit han gör!
Nu sitter jag ensam med mina tre chefer och snackar skit. Så jävla skönt gäng det här alltså. Wonderful!
Har dock servicetelefonen... Började jobba imorse klockan 8 och jobbar fortfarande. Kommer göra det till 00,30 på onsdag morgon. Så blir jobb typ 1,5 dygn i sträck. Rätt soft. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0