100813

Idag är det fredag och återigen var det länge sedan mitt senaste inlägg här på bloggen. Den här veckan har varit extremt tuff och när veckan är slut tänkte jag redovisa hur många timmar det blivit. I torsdags kväll när jag gick hem från jobbet var jag uppe i 72 timmar. På fyra dagar. Det är 18 timmar om dagen i snitt. Det återstår att se var veckan slutar.
I onsdags morse kom Therese och Sara hit. Deras flyg var 4,5 timmar försenat och jag fick spendera hela natten på flygplatsen för att vänta på deras flyg. Kul? Nej!
Har varit ledig idag så blev lite partaj igår kväll. Kvällen kan beskrivas såhär:
Förfest i mitt rum -> Chili Peppers -> Valhalla -> Happy Viking-röj och dansande på bardisk -> Basshunter -> Strandhäng och soluppgång -> Hotell Europa och sedan en taxiresa hem till Aveneu.
När man kommer hem och kollegorna redan är på väg till jobbet, då vet man att man varit uppe sent! Halv åtta smsade jag Martin och skrev godnatt. 20 minuter senare bankade Rikke på dörren och ville komma in på efterfest. Tror hela Aveneu väcktes, men men... Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0