100815

Ny kväll och ny utgång i Sunny Beach... Var astaggad men taggade ner lite efter ett besök på Sea Star. Servitrisen var borde otrevlig, oförskämd och dålig. Hon räknade fel på notan, hon gav mig för lite mat och hon dampade för jag ville betala med mynt. Hur kan dem ens ställa krav på hur man ska betala? Only in Bulgaria...

Men det är inte slut än. När hon stod och räknade mynten vräker hon ur sig "Har ni snott dem här mynten från toalettdamen som tar betalt för pappret?". En arg Viktor blev ännu argare.

 

Det hela började egentligen med att jag fick en ost- och skink-smörgås fast jag beställt en ananas-smörgås. Jag ifrågasatte och då tog servitrisen en ananasklyfta och bara slängde på tallriken "pinapel + sandwich = Hawaii". Klart man blir sur... Middagen slutade med att jag reste mig upp och gick därifrån. Hm... Grrr. Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0