100818

Ja och för er som inte har märkt det ännu så är jag alltså hemma i Sverige nu. Var ett jäkligt smärtsamt farväl på flygplatsen i Bulgarien med en hel del tårar både till höger och vänster. Har vart en sån jäkla grym sommar om man ser till alla kollegor! Kanske inte lika grym när det gäller antalet timmar jobb, men ändå, så totalt jävla supervärt!
Har lärt mig mer än vad jag trodde var möjligt på så kort tid och också utvecklats massor på alla tänkbara sätt. Jag har lärt mig att klara mig själv på ett helt nytt sätt och också fått fantastiska vänner från världens alla hörn. Jag har lärt mig att dricka drinken hockey, dansa på bardiskar, strunta i hastighetsregleringar och mycket mycket mer. Tror inte ens det är någon idé att jag försöker sammanfatta allt här - men nu är jag alltså hemma igen! Idag har jag träffat lite fint folk här hemma! Riktigt efterlängtade var dom!
Imorgon blir det jobbintervju och provjobb i Stockholm. Håll tummarna! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0