100702

Vad ska man säga. Efter jobbet igår drog jag, Patrik och Kalle till Den Glade Viking med några arbetskamrater. Pubcrawl stod på schemat. Ja, ni hör ju hur det låter. Spårat.
  • A pub crawl (sometimes called a bar tour, bar crawl or bar-hopping) is the act of one or more people drinking in multiple pubs or bars in a single night, normally walking to each one between drinking. /Wikipedia.
Vi var på fem olika barer/klubbar och på varje ställe stod personalen med brickor och delade ut olika sprit-drycker som då var gratis. En lagom flippad men kalasrolig kväll avslutades på Den Glade Viking igen. Om jag inte sagt det förut tycker jag att det är ett stört ställe.
Föresten. Jag åt världshistoriens kanske dyraste McDonaldsrätt inatt. 15,50 Leva. 80,50 Kronor. Snacka om natt-taxa.
Idag har jag varit ledig och vi har stekt på stranden. Galet varmt är det här.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag längtar till det är min och tessans tuuuuuuur!!

2010-07-03 @ 12:06:06
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0