100704

Igår vid lunch fick jag reda på att Stephanie blivit sjuk. Jag kastades rakt in i hetluften och fick ta hand om hennes utflykt till Erkesch. Min första utflykt, och det helt oförberedd... Men det gick faktiskt bra. Trevligt som tusan och roligt så inåt helvete var det!
Desto tråkigare blev det när jag kom hem. Kalle och Putte hade min nyckel. Och hade dragit på Viking, fast vi hade en deal om att de fick ta nyckeln ifall de var hemma när jag kom vid halv tolv. De svarade varken på samtal eller SMS och jag lyckades tillslut låna en extranyckel ifrån receptionen. När de sedan kommer hem vid två säger dom "Är viktor redan hemma" med förvånad ton. "Ja, va fan tror ni?!!?" Idioter. Blev inte mycket sömn sedan. Man kan ju säga att de verkligen har levt som man ska i Sunny Beach...
Idag har vi haft teambuilding på vattenlandet här och nu ikväll väntar Monthly Awards. ska bli görskoj! Därefter blir det utgång, förhoppningsvis tillsammans med Pontus, Sveda & Co som intog Sunny Beach natten till idag! Och så bröderna spårning såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0