100705

Godmorgon!
Igår hade vi teambuilding från klockan 15 och framåt. Vi började i Aquapark och lekte bland vattenruchekanor och drog sedan vidare till Sea Star för gratis mat, och öl! Jag har ansvarsområde för Hotell Victoria och det blev utsedd till Bulgariens näst mest succéartade hotell under maj och juni! Alltså det hotellet med bäst servicescore från gästerna. Victoria blev faktiskt bästa hotellet i Sunny Beach *stolt*.
Blev några järn på Sea Star kan jag säga! Därefter drog vi några stycken vidare till Viking för att träffa Pontus, Sveda med kamrater. Var verkligen SUPER att få träffa dom igen! Ännu mer super var att det var gratis i baren. Fick två öl i handen direkt när jag kom in. Helt okej. Vi röjde endel på dansgolvet och klockan hann bli ganska mycket innan jag kom hem. Synd bara att Kalle och putte låg kvar på hotellrummet. De fick väl kanske sin dos av Sunny Beach kvällen före när de hade fest i min lägenhet utan mig eller min tillåtelse^^
Nu väntar stranden och senare ikväll konsert med Kate Ryan på Happy Viking!
Måste bara avsluta med att citera min gode vän Karl Kind på frågan vad han tyckte om Den glade viking: "Det var ingen större hit, eller jo, det var annorlunda".
BAMSEKRAM!

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för att du delar med dig av dina äventyr, det är super kul att läsa din blogg.Insikten jag får av att läsa det du skriver är att reseledarjobbet inte är ett jobb för mig, för mycket jobb och för mycket party.Jag blir trött bara jag hör om ert tempo.Tacka vet jag light cola och en bra bok.Och du föresten det där du pratar om hela tiden öl, är det istället för kranvatten i Bulgarien??????? Det låter som om du snart borstar tänderna med det. Fniss. Tusen och åter tusen bamsekramar din moster.

2010-07-06 @ 15:06:20
Postat av: Högberg

Haha hej på dig! :) Nja det är rätt hårt jobb och högt tempo som sagt. Ja, kranvattnet här är inge vidare och flaskvatten är dessutom dyrare än öl. Ovärt då att köpa vatten när ölen kostar lika mycket, eller hur?! :) Du får komma ner hit så ska vi nog få dig att bli 20 bast igen! ;) Ha det bra! Kram! :)

2010-07-06 @ 15:24:16
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0