100709

Oj vad fort klockan ringer på mornarna. Gick och lade mig för fem timmar sedan men det känns som betydligt mindre. Igår var det jobb i ungefär 17 timmar med en sexbitars Chicken Nuggets i magen innan man kom hem från flygplatsen och somnade som en stock. Transfern gick annars kalas och jag tror själv att det var den bästa hittills! Idag blir det nog inte lika lång tid, men åtminstone till åttasnåret, så en tolv timmar får jag räkna med.

Vädret är katastrofalt just nu. Igår ösregnade det nästan hela eftermiddagen och kvällen = mindre nöjda gäster. Tror det var ungefär tre gånger så många gäster i servicecentret som det brukar vara...
Föresten, igår var det exakt en månad sedan jag kom hit. Tiden har gått väldigt fort och snart är det dags att söka en vinterdestination. För dem som ska göra detta alltså...

Kommentarer
Postat av: saris

ösregn? låter inte så himla kul. Tur att ni har det relativt varmt ändå. Vad menas med vinterdestination? Typ Thailand? lycko dem.



2010-07-09 @ 10:30:31
URL: http://sarahogberg.blogg.se/
Postat av: Keso!

VIKTOR! du måste tänka på din skönhetssömn ;) Själv sov jag i 12 timmar inatt =D=D=D riktigt skönt att känna sig utsövd =D



<3

2010-07-09 @ 12:21:26
URL: http://justanotherblondegirl.blogg.se/
Postat av: Kalle Ibrahimovic

Själv vaknde jag nyss i panik och trodde jag sovit till 17:45. Men sen blev jag lite lugnare då jag kom på att jag var uppe vid sju och tvättade och varit vid sjön plus gjort pankaka under dagen! ;)

2010-07-11 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0