100711

Då sitter man här igen då. För första gången på evigheter har jag verkligen tid för det! I en kvart bara, men ändå. Utan att stressa till något eller liknande. Inatt ska jag till flygplatsen och skicka iväg ett plan till Stockholm. Det blir min första natt som flygplatsansvarig. Det ni. Flygplatsansvarig! Mohah!
Idag har jag haft service. Har gått superbra, allting egentligen! Och nu bär det snart av för att se VM-finalen och knäppa lite öl! Har vart vit i nästan tre dagar i sträck nu. INTE OKEJ!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Cizzo to the izzo

Blev du nöjd med resultatet?

2010-07-12 @ 08:57:23
Postat av: Sara

hoppas du har det bra virre!

2010-07-12 @ 09:12:59
URL: http://calmdowndearest.webblogg.se/
Postat av: Martin Owen

Inte okej.

2010-07-12 @ 12:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0