100712

Ja, några av er har redan läst på Facebook. Men jag ska alltså vara bamseledare imorgon. B a m s e l e d a r e. Fan så skoj det ska bli att springa runt med massa femåringar och bara vara allmänt larvig och mer störd än vad jag brukar vara. Dessutom – jag får äta frukost på Majestic. Den är minst sagt enorm. Både enormt stor och enormt god. Helt galet. Tänk er själva att få käka färsk frukt, nybakat bröd, fräscha smörgåsar och dricka färskpressad apelsinjouice efter att ha ätit mjölk och corn-flakes med vatten i över en månad. Mums.
Sedan är jag ledig mitt på dagen och sen blir det flygplats hela kvällen!
Och en grej till – antagningsbeskedet kom idag. Kom in på två kurser i Kalmar, en distanskurs och sen den riktiga journalistik och medieproduktion. Hm. Om man ska tacka ja eller inte, det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: sara

Vad roligt att du kom in!! Grattis iaf även om du inte tackar ja :) du är grym du virrepirre!

2010-07-13 @ 14:06:37
URL: http://sarahogberg.blogg.se/
Postat av: Benny

Bamseledare är ju inte helt fel. Passar säkert dig som hand i handsken, vilket det mesta du tar dig för verkar göra. Gratis grattis till att du nu har TVÅ alternativ. Den "riktiga" journalistik-kursen borde kanske vara det bärsta/roligaste alternativet?

Heja heja

Kram Benny

2010-07-14 @ 20:42:08
Postat av: Högberg

Tack Benny! :) Ja jag tror också att den riktiga journalistikkursen är det bästa alternativet. Får tänka över det ett tag. Ett tredje alternativ är ju att stanna här, så vi får se hur det blir :)



Hälsa familjen!



Kram Viktor

2010-07-14 @ 23:22:32
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0