100724

Fram till för några timmar sedan hade vi ingen ström i Sunny Beach, och hade då inte haft sedan igår morse i stort sett (med några timmars undantag igår kväll)! Ingen kunde ta ut pengar, ingen kunde köpa mat bortsett från vedugnseldad pizza, med råvaror som stått i värmen, ingen kunde få kallt vatten och ingen kunde göra något annat. Något som alla dock kan är att klaga på guiderna. FUCK YOU BITCHES säger jag bara. Ikväll får det helt enkelt bli att festa bort all frustration... Är dock enda guiden som är ledig imorgon så kanske blir ensamt senare, men i så fall finns ju alltid gästerna!
Mamma, du behöver inte oroa dig! Om något händer så ringer jag snygg-rune så kommer han och hämtar mig! :) Lets go fucking menthol!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte oroar jag mig så länge snyggRune finns i din närhet.Om jag vore som dig skulle jag okså roa mig med snygga blondiner ha ha

2010-07-24 @ 23:39:09
Postat av: mamma

föresten vad skulle hända, nu gör du mig orolig.

2010-07-25 @ 00:00:19
Postat av: Kalle Ibrahimovic

Allt kan hända!

2010-07-25 @ 12:55:01
URL: http://www.nogg.se/kind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0