100706

Då var det snart slut på två hellediga dagar. Har varit enormt skönt att få göra något annat än jobba men nu när Karl och Patrik reser hem imorgon så är det bara att börja jobba igen! Ska till flygplatsen ikväll och sen blir det flygplats hela dagen imorgon och en stund på kvällen med. Känns tråkigt att de ska hem, har varit superskoj att ha haft dem här. Idag sov vi länge efter en rejäl festnatt och sedan drog vi till ett av våra hotell och stekte vid poolen. Wonderful!

Ja som sagt. Fest igår. Hej och hå så skoj det var! Jag, Kind och Patrik drog till Viking runt tio. Fick gratis bar i en timme, vilket jag passade på att utnyttja genom att hämta ut lite extra öl så det skulle räcka ett tag till. Hade dem under bordet och bara plockade fram. Billigt och spårat. Cecilia och Helene kom efter några timmar. Kate Ryan kom upp på scen runt tvåsnåret på Viking. Drog igång med Ella Ella L'a och sen spårade det bara mer och mer. Observera dock att hon kom och gjorde high-five med mig! DEN NI! Kvällens avslutades med en otroligt spårad promenad till Sveda och Robins place – där poppe redan låg och sussade. Han sköter sig minsann när han är på semester. Håller dygnsrytmen.
"Lökringar, var kan man köpa lökringar? Jag vill ha flest lökringar i hela Sunny Beach!". HAHA!
Filmklipp från Happy Viking, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0