061011

Nyss hemkommen från första dagen på jobbet i Sunny Beach. Blev en hel del upprepning från utbildningen i april men nu är jag i alla fall hemma på rummet, blev en lagom start med nio timmar på jobbet. :) Flygresan gick helt okej, bortsett från ungar som försökte öppna nödutgångarna och äldre kvinnor som skickade sms när vi skulle landa. Men kom fram i alla fall. Kollegorna är otroligt schysta och har verkligen tagit emot en med öppna armar! Imorgon ska jag ut och studera Sunny Beach på egen hand och ska försöka släga upp lite bilder på mitt rum här på bloggen. Jag bor litet, men funktionellt. Sängen är stenhård, men sovbar. Nu ska vi iväg på VM-kväll. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0