061013

Är inne på min tredje hela dag här i Sunny Beach nu. Igår virrade jag runt i stan för att få en uppfattning om var allt låg. Sunny Beach är som ett tivoli för "vuxna" människor. Sandstranden är superfin och jättelång. På andra sidan strandpromenaden är det som ett enda stort tivoli med karuseller och lottstånd och liknande. Man behöver inte direkt gå och ha tråkigt här!
Förutom att studera min nuvarande hemstad var jag på utflykt på kvällen. Jag fick inte göra särskilt mycket utan skulle bara studera Stephanie som var den egentliga guiden för utflykten. Fick småprata lite med gästerna för att vinna pluspoäng och översätta hennes danska ungefär. På hemresan fick jag även dra ett snack i mikrofonen. Tummen upp.
Idag har jag min första "half-day-off", vilken ska spenderas på stranden med två kollegor. Vi är bara tre som har ledigt denna förmiddag, sen ska alla till kontoret och ha föreläsning om Blue Spirit innan det bär iväg för mat och senare fest. Min välkomstfest!
Här kommer några bilder på mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Jesper Pihl

helt okej rum ju! :).. lagom stort för en liten pöjkspoling ;), hoppas de går bra på jobbet!. och att danskarna är trevliga mot dig ;)

2010-06-13 @ 21:23:50
Postat av: Högberg

Jadå, lagom stort är det, eller ah, lite större hade ju inte skadat. Men egen lya är alltid nice!

2010-06-14 @ 01:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0