100615

Okej då var mitt första fjortontimmarspass som guide avklarat. Kom nyss hem, slutade för 40 minuter sedan. Började dagen med att studera service, vilket följdes upp av möte med chefen. Därefter blev det ytterligare ett servicepass på ett hotell (första gången jag fick jobba lite på riktigt) och sedan lite uppföljningar kring de olika problemen som vi fått ta tag i. Service var riktigt roligt. Många ovanliga case kom upp som tvingade en till lite hjärngympa för att lösa. Jag skulle sluta klockan 18. Trodde jag. Svenska pilotförbundet ska eventuellt gå i strejk imorgon och därför blev alla flyg försenade med 6,5 timmar så jag och Rune satte oss på varsin cykel, drog på cykelhjälmen och trampade runt hela Sunny Beach för att underrätta alla gäster. Vi var grymt snygga ska jag säga! Kom hem nyss. Kanske låter rätt segt men det var riktigt roligt! Många skratt och märkliga nattklubbar som passerades. Kind, Patrik, Pontus och Sveda – jag ska märka ut dem på en karta så ni hittar dit! ;)

Igår var jag på utflykt till Burgas gamla stad och ett shoppingcenter. Handlade en jäkla massa till lägenheten. Tallrikar, bestick, glas osv. Problemet är att jag knappt har några förvaringsmöbler så har ingenstans att ha allt...
Imorgon har jag faktiskt ledigt fram till klockan 16. Då blir det mitt första pass på flygplatsen, ska lära mig hur allt funkar det kring arrivals och departures. Blir nog först sovmorgon, sedan gym och stranden. Det är förövrigt kämpevarmt i havet!
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Fortsätt blogga såhär, du är ju duktig :D hihi!!

2010-06-16 @ 10:58:54
Postat av: Högberg

Haha måste ju försöka underrätta er vad som händer här borta!

2010-06-17 @ 00:21:11
Postat av: Kalle Ibrahimovic

Har de gym va va va?

2010-06-19 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0