100616

Lycka! Första dagen i uniform är avklarad! Nu har jag äntligen fått prova på jobbet på allvar. Spenderade nämligen kvällen på flygplatsen där jag hälsade nya norska gäster välkomna till Bulgarien och skickade dem vidare mot bussarna och fler kollegor. Jag fick första posten, det vill säga den de först möter efter att ha hämtat sina väskor! :) Allt gick bra och det var riktigt skoj. Hade långbyxor och skjorta, vilket vi alltid kommer ha när vi kör flygplats, men var inte speciellt varmt. Det har tokregnat halva dagen och värmen inte speciellt mördande. Just då kändes värmen lagom. Värre var det när jag tidigare på dagen skulle till stranden under min halvlediga dag – och så var det mulet... Vi styrde kosan mot gymmet och då började det istället ösregna.
Nu ikväll var det tänkt att bli utgång till Den glade Viking men några finska kollegor. Jag ändrade dock mina planer och satte mig här istället. Värt!
Imorgon är jag helledig! Då är det utlovat sol!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej du,kul att läsa om hur du har det på ditt nya arbete, jag skall följa ditt äventyr det kan du vara säker på.Inga censureringar hoppas jag! / Kram

2010-06-17 @ 09:31:36
Postat av: mamma och pappa

Hej

Du verkar trivas med ditt nya liv,låter skönt tycker vi.

Hälsa Rune !!

/puss

2010-06-17 @ 13:47:48
Postat av: Högberg

Jag har hårdare censur på min blogg än vad Kina har på Google!

2010-06-17 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0