100617

Schtek! Började dagen vid poolen innan jag drog till jobbet för kurs i hur man håller välkomstmöte. Därefter återgick vi till stranden för några timmar där. Totalt lediga dagar finns inte i det här jobbet!
Idag fick jag ytterligare lite grejer till min uniform. En skjorta som är någorlunda lagom och en ny slips. Blir perfekt i och med att jag ska jobba på flygplatsen både natten till lördag och natten till söndag. :) Kommer bli min första egna busstransfer. Måste nog börja skriva lite på vad jag ska snacka om redan nu! Ska bli skoj!
Idag är det en vecka sedan jag lämnade Sverige – och fler kommer det bli. Känns skumt...

Kommentarer
Postat av: Pelin

Tjena viktor!! sorry att ja inte svara å msn, ja e skit stressad! Jag ska följa din blogg här va, KUL!

Hoppas du mår bra o har de bra, och ja glömt o fråga men hoppas festen här i khom va kul oxå :D

Kraaaamis

2010-06-17 @ 18:46:40
URL: http://pelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0