100619

Dobro utro!
Är nyss hemkommen från flygplatsen. Hade en transfer med danska gäster, undrar om de förstod vad jag snackade om i mikrofonen. De er dejlig at vaere på vejen till lufthavnen! Det var min första transfer helt på egen hand och det gick kämpefint! :)
Åkte vid 02,40 från hotellet. Då hade jag knappt sovit något alls – jag hade nämligen servicetelefonen. Vi har ett rullande schema där vi är två personer i veckan (en skandinavisk och en finsk) som har jour 24/7. Den här veckan är min och Stephanies och jag kommer nu ha alla dagar fram till måndag. Fick fem samtal mellan 23 och 02,30. På det sista fick jag göra ett nattligt besök på sjukhuset efter att två personer råkat illa ut.
Sunny Beach är helt enkelt stället där det oförutsägbara händer. Minst sagt.

Igår var jag på utflykt till Beltchik. Fick gå i drottning Marias gamla trädgård, besöka Varna och dessutom två fantastiska katedraler. Ska lägga upp bilder när tid finnes!
Nu ska jag gå och sova i några timmar innan det blir iväg till kontoret och sedan poolen i några timmar. Har flygplats både morgon och kväll/natt så är ledig mitt på dagen istället. Skönt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0