100625

Ingenting slår ett svenskt midsommarfirande utomlands. Hela Sunny Beach strandpromenad gungade när över 120 fulla svenskar dansade runt midsommarstången. Eller alltså, över hundratjugo fulla och så jag och två kollegor! Jag använde uniform hela kvällen som värd för firandet – och förblev därmed nykter! Jordgubbarna var dock utsökta och köttbullarna efterlängtade.

Nu väntar ett par timmars sömn innan det bär iväg till flygplatsen och det härliga Köpenhamnsflyget som ska skickas iväg. Sedan är jag faktiskt ledig i nästan två dagar. TVÅ DAGAR!! Wonderful! Synd bara att det traditionellt härliga svenska midsommarregnet även är överhängande i Bulgarien, jag vill såklart ha sol när jag är ledig. Ikväll har det dock spruckit upp lite så nu hoppas jag på det bästa så gästerna dessutom inte behöver komma och vara ledsna mer! :) Detta företaget löser de flesta av kundernas problem, men vädret har de inte riktigt befogenhet till...
Datorn är en lösning på väderproblemet. Om det är någon som vill Skype eller MSN:a så dra iväg ett sms och skriv när ni är online vetja! Numret är: 00359 888 84 50 33. Jag har inte mitt svenska nummer här på rummet så på det kommer jag inte se meddelandena.

Föresten. På onsdag kommer två av mina pojkar hit. Herrarna Kind och Bergström. Mihi! Och en halv vecka senare kommer ytterligare två – Pontus och Sveda som dessutom har med sig en hel liga! Ska bli hur skoj som helst! Ni är efterlängtade alla fyra ska ni veta! :) Av båda mig och mina kollegor! ;) Kommer få ytterligare lite besök senare i sommar! Kommer bli guld det med! :)
Galna midsommarfiranden:
– Österrike 2008: check!
– Bulgarien 2010: check!
Glad midsommar på er! :)

Kommentarer
Postat av: Kalle Ibrahimovic

Inget slår Valla. De har till och med en Playa vid skogen!

2010-06-26 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0