100620

Livet i Sunny Beach går i 170 km/h. Natten spenderades på flygplatsen där allt hände, ännu en natt. ALLT HÄNDE! Sov inte många timmar innan det var dags att gå upp igen. Vinprovningsutflykt stod då på schemat. Nu ikväll är jag faktiskt ledig. Ska försöka sova tidigt. Imorgon börjar min första riktiga arbetsvecka och den lär väl inte bli mindre hektisk än vad de senaste dagarna har varit. Fler och fler flyg ankommer till Burgas Airport. Förra veckan var det tio flyg i veckan. I mitten på juli är vi uppe på 22 (!) och då lär man få jobba dygnet runt. Eller kanske mer än så. 28 timmar om dygnet är rimligare att tro! My god.

Igår kväll var det ju Danmark mot Kamerun. För att reta mina danska kollegor bar jag såklart min Kamerun-tröja halva dagen. Det är precis så man kommer in i gänget! Tyvärr så vann ju danskarna, något som blev extra jobbigt i och med att jag var på flygplatsen med två danska plan timmarna efter slutsignal. Blä!
Föresten. På måndag är det Basshunter på Den glade viking! Ett måste att gå på, jag har ju gratis entré och 50% i baren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0